Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KENALI KU

ASSALAMMUALAIKUM
Kepada semua pembaca blog ku..

Terbangnya warkah ini untuk memberitahu bahawa aku amat2+sangat2+bangat2 menghargai penat leleh korang baca blog aku nie..he3 kepada sesiapa yang sudi singgah selalu terima kasih sgt2.. aku amat menghargainya..walaupun kadang2 blog aku nie syok sendiri..he3,xkisah la yang penting korang sudi baca..

kepada kenalan baru salam perkenalan pada u all..

Monday 6 May 2013

First Time Beb..

As Salam & selamat petang,

Mari mengundi..
Mari mengundi..
La la la la..
Sudahkah anda tunaikan tanggungjawab anda?
Kalo xtunaikan pun dah xboleh buat pape dah.. tunggu la lagi 5 tahun.. :)

Cerita pasal mengundi ini. Semalam adalah buat pertama kali aku sebagai rakyat malaysia menunaikan tanggungjawab ini. 5 tahun lepas, aku belum cukup umur mengikut IC la.. sekarang lak dah terlebih2 umur..he3

Mula2 blur jugak..apa nak buat nie.. selepas mendaftar aku diberikan nombor bilik.. terpaksa la aku mendaki tangga untuk ke bilik yang dinyatakan.. penat juga. Bila dah sampai, rupanya aku salah naik tangga..terpaksa turun balik..

Yang menariknya, aku dapat berjumpa dengan kawan2 sekolah aku.. tapi yang paling menarik sekali, aku terus dapat masuk bilik dan xperlu beratur..hahaha.. korang rasa sebab apa? hehehe...sebabbbnya.. i'm pregnant women..!! Yahooo..

Kebetulan ibubapa aku pun tergolong dalam warga emas..jadi memang super duper cepat la.. xpayah beratur2.. 

"Aku sempat mengusik suami aku, kalo begini la istimewanya mengundi untuk orang mengandung, nanti tunggu 5 tahun lagi la baru mengandung.. hehehe.." 


No comments:

Total Pageviews