Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KENALI KU

ASSALAMMUALAIKUM
Kepada semua pembaca blog ku..

Terbangnya warkah ini untuk memberitahu bahawa aku amat2+sangat2+bangat2 menghargai penat leleh korang baca blog aku nie..he3 kepada sesiapa yang sudi singgah selalu terima kasih sgt2.. aku amat menghargainya..walaupun kadang2 blog aku nie syok sendiri..he3,xkisah la yang penting korang sudi baca..

kepada kenalan baru salam perkenalan pada u all..

Thursday 31 March 2011

Hong Kong Trip -2nd day

Second day :
After break first kami dibawa ke tempattt...
ala lupe la..
apa nama tempat nie..
tapi kat citu memang angin kuat..sejuk!





5minit rasa mnjadi "director"..
 Tapak tangan "JACKIE CHAN"


Kami dibawa ke tempat menjual diamond..
memang cantik2..
tapi aku hanya mampu tengok je..
kalo korang datang cini 
sediakan lah wang yang secukupnye..



Tempat makan kami untuk hari kedua..
aku suke makanan kat cini
ala la style makanan cina muslim la..
Restoran nie unik sangat!!
ia berada di dalam Masjid..
Pas makan boleh lah beribadat yee..

No comments:

Total Pageviews