Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KENALI KU

ASSALAMMUALAIKUM
Kepada semua pembaca blog ku..

Terbangnya warkah ini untuk memberitahu bahawa aku amat2+sangat2+bangat2 menghargai penat leleh korang baca blog aku nie..he3 kepada sesiapa yang sudi singgah selalu terima kasih sgt2.. aku amat menghargainya..walaupun kadang2 blog aku nie syok sendiri..he3,xkisah la yang penting korang sudi baca..

kepada kenalan baru salam perkenalan pada u all..

Monday, 3 December 2012

" Hari tua ku "


 As salam & selamat pagi semua.

Happy birthday to me..
Happy birthday to me..
Happy birthday to me me me..
Happy birthday to me..

Genap lah usia aku 26 tahun
Terima kasih Mak
Terima kasih Abah 
Kerana telah membesarkan aku, 
mendidik diri ku
& memewahkan aku dengan kasih sayang

Terima kasih Suami ku
Kerana telah membimbing & menerima diri ku seadanya

Terima kasih pada Adik & Angah
Kerana sanggup melayan kerenah ngada-ngada kakak mu ini



Selepas maghrib, seperti biasa. Kami sekeluarga akan berkumpul untuk membuat tahlil ringkas & membaca doa selamat. Perkara seperti ini memang diamalkan bagi setiap ahli keluarga aku yang menyambut hari ulang tahunnya. Dalam keadaan sederhana tapi... cukup meriah. Cukup lah mereka2 ini ada, walaupun tidak disambut dengan majlis besar-besaran. 

Tapi, dalam kemeriahan aku tetap terasa kerana suami ku tidak dapat bersama kami atas urusan kerja. Tapi xpe! Sayang faham..=)

 
  

Hadiah pemberian mak
Ye ye..dapat cerek 
Mak juga bagi aku skirt, sebab mak tahu anak pompuan dia suka pakai skirt. 
Ala-ala gedik-gedik gitu..hahaha
Lagi pun mak cakap skirt sesuai untuk ibu-ibu mengandung boleh pakai lama..
Terima kasih mak!


Memang rezeki, kebetulan TV aku rosak kalau nak baiki anggaran dalam RM500. 
Peh..lebih baik beli baru je! 

so Semparna hari lahir aku, Abah & Angah berkongsi belikan TV untuk kami. 
Bestnye.. boleh tengok maharaja lawak mega
Angah ada hadiahkan aku baju mengandung juga
Terima kasih Abah & Angah!

Adik aku lak hadiahkan seluar, seluar yang sesuai untuk ibu-ibu mengandung. 
Comel sangat! Terima kasih adik!

Hadiah lain aku dapat gelang tangan. Pemberian rakan sekerja aku. Terima kasih!

Hadiah dari Suami ku?? Biarlah rahsia.. cukup lah aku sorang je yang tahu.. =)







No comments:

Total Pageviews