Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KENALI KU

ASSALAMMUALAIKUM
Kepada semua pembaca blog ku..

Terbangnya warkah ini untuk memberitahu bahawa aku amat2+sangat2+bangat2 menghargai penat leleh korang baca blog aku nie..he3 kepada sesiapa yang sudi singgah selalu terima kasih sgt2.. aku amat menghargainya..walaupun kadang2 blog aku nie syok sendiri..he3,xkisah la yang penting korang sudi baca..

kepada kenalan baru salam perkenalan pada u all..

Thursday, 28 July 2011

Kesabaran Di Uji

Sabar dyla....!!
Kau puasa hari ini.. jadi kene banyak bersabar..
Apa pun dia cakap..
Kau pekak kan telinga dyla..
Jangan kerana dia kau kurangkan pahala puasa kau..
Ingat itu dyla..


Tapi nape tengok muka dia pun aku xleh ek??
Sakit betol hati ini..
Dengar suara dia lagi arr....
Mcm nak bagi Penampo jeee..!!

p/s : duhai hati, sabar la dikau..

4 comments:

wahida said...

ni kes n3 kat bawah ni ke? baru baca tadi...sabar je la ngan mr. S tu kan..aku tgk si C tu dah mcm batu api lak..baik2 dgn org mcm tu...dia akan mkn kita balik..aku dah pernah kena..

ko bykkan sabar yer...

ratusiput said...

sib dia tak buat onar ngan opis gua kan.kalau buat...memang kena sedassssssssss la ngan RATUSIPUT :)

hafrawiey ozakawa said...

plez follow back at http://hafrawiegeek.blogspot.com/

Adyla said...

ok thnks..

Total Pageviews