Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KENALI KU

ASSALAMMUALAIKUM
Kepada semua pembaca blog ku..

Terbangnya warkah ini untuk memberitahu bahawa aku amat2+sangat2+bangat2 menghargai penat leleh korang baca blog aku nie..he3 kepada sesiapa yang sudi singgah selalu terima kasih sgt2.. aku amat menghargainya..walaupun kadang2 blog aku nie syok sendiri..he3,xkisah la yang penting korang sudi baca..

kepada kenalan baru salam perkenalan pada u all..

Saturday, 23 July 2011

ADIK ku...yang ke19thn

Hi semua..
Salam hari sabtu
walaupun dah dekat 3 minggu bestday adik aku blalu...tapi aku xkira, aku tetap nak upload gak..hehehe... nie bestday adik aku yang paling kecil tapi badan yang paling sihat antara kami..(sorry dik..he3)

tahun nie genap adik 19thn, tahun nie gak adik ambik STPM.. bulan november xsalah aku..wat yang terbaik dik..tok mak, abah, akak & abg mu..jgn asyik main game je..he3 (cakap org sendiri pon same je) tapi akak xpe..sebab akak xde exam. Kami sentiasa mendoakan yang terbaik tok adik..nanti kalo dapat result yang baik..leh adik masuk U, leh adik berdikari..adik kan nak mcm tu.. so wat yang terbaik tok diri adik sendiri k.. akak & abg dah lepas dah..now turn adik.. do the best!






8 comments:

ratusiput said...

wah sampai 2 kek dia...hepi bday adik :)

nawal addina said...

HB adek :) 2 kek ! haha

sedap tu !!

Adyla said...

thanks..

Diana @ bilakukatacinta said...

heppi belated besday

ieda said...

eppy bday adik .. semoga panjang umur dan dimurahkan rejeki ..

nurAMALLINA said...

Hb adik, seronoknya ada banyak kek! hehe

wahida said...

hepi besday to adik...
belajar rajin2 tau...jgn asyik main game jer...hehe...

NM02 said...

yg coklat tu menambat hati saya..

nway, hepi beday dik.. jgn noti2 okesss

Total Pageviews