Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KENALI KU

ASSALAMMUALAIKUM
Kepada semua pembaca blog ku..

Terbangnya warkah ini untuk memberitahu bahawa aku amat2+sangat2+bangat2 menghargai penat leleh korang baca blog aku nie..he3 kepada sesiapa yang sudi singgah selalu terima kasih sgt2.. aku amat menghargainya..walaupun kadang2 blog aku nie syok sendiri..he3,xkisah la yang penting korang sudi baca..

kepada kenalan baru salam perkenalan pada u all..

Thursday, 14 April 2011

Tentang Cinta


10.04.2011 - Sunday 2.15pm
Ari ahad lepas genap setahun
pertunangan aku ngan Si dia
dah masuk saat2 yang mendebar2kan nie
ahad lepas rombongan Si dia
datang hantar duit hantaran
terasa lah 'kaya' sekejap hehehe...
kebetulan mak aku x berapa sihat lagi
nak masak pon dia xmampu lagi
dengan berbekalkan semangat nak jumpe tunang
kul 5:30am aku dah bangun
awal gile..
xpenah ari minggu
aku bangun awal macam nie..
gatal! hehehe
pagi2 aku kemas rumah, basuh baju n g pasar
pastu balik terus masak
adik aku ade lah tolong cikit2..
budak lelaki korang faham2 je la


pas tu cousin aku
pon datang tolong masak
nak harapkan aku
payah la.. budak baru belajar masak katakan..
(buah cempedak diluar pagar,
ambil galah tolong jolokkan
saya budak baru belajar,
kalo salah tolong tunjukkan)
takut xberasa lak..wat malu jee.. :)

tapi kalo korang nak tahu
time tu bagi ape keje pon
xterasa penat..hehehe
orang paling rajin
(leh dapat award nie bagi
pencalonan tunang sape paling rajin)
terasa sayang lak
xambik pic lauk pauk yang aku masak
hehehe..(poyo!)


syukur la
akhirnye bila dah dapat date yang tetap
rasa lega gile
aku nak booking pape pon senang pasnie
korang doakan la semuanya berjalan dgn lancar..
dan 02.10.2011 tarikh aku confirm bakal dimiliki..AMINNN




Total Pageviews