Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KENALI KU

ASSALAMMUALAIKUM
Kepada semua pembaca blog ku..

Terbangnya warkah ini untuk memberitahu bahawa aku amat2+sangat2+bangat2 menghargai penat leleh korang baca blog aku nie..he3 kepada sesiapa yang sudi singgah selalu terima kasih sgt2.. aku amat menghargainya..walaupun kadang2 blog aku nie syok sendiri..he3,xkisah la yang penting korang sudi baca..

kepada kenalan baru salam perkenalan pada u all..

Saturday, 2 April 2011

Date/Day : 03 April 2010/Saturday
Venue : 129 Jln Pantai, Bakar Batu, JB

Kedatangan member2 office aku..






With my mum



Member2 aku..




Tepat 2.15pm
Rombongan pihak lelaki sampai..
dari muar ke JB



nie lah saat yang ditunggu2..
hehehe..
gatal betul..
saat nie bakal mak mentua aku
yang sarungkan cincin
cincin itu lah lambang
dia telah mengikat aku..
pehh..jiwang gile ayattt..
aahh..aku telah dipunye!






Abah aku tengah berucap..













"CINTA & HATI KU HANYA SATU,
DAN SATU ITU 
TELAH KU BERIKAN PADA MU.." 



nie kek kukus special..
mak aku sendiri buat..


 akhirnya..
selamat gak majlis pertunangan aku..
"semoga hubungan ini kekal
bersama rasa cinta 
antara kita..amin!"

3 comments:

ratusiput said...

testing2 komen...ehehehe....

adyla said...

poyoo..

ratusiput said...

bila nk update lg ni??????ehehehe..

Total Pageviews