Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

KENALI KU

ASSALAMMUALAIKUM
Kepada semua pembaca blog ku..

Terbangnya warkah ini untuk memberitahu bahawa aku amat2+sangat2+bangat2 menghargai penat leleh korang baca blog aku nie..he3 kepada sesiapa yang sudi singgah selalu terima kasih sgt2.. aku amat menghargainya..walaupun kadang2 blog aku nie syok sendiri..he3,xkisah la yang penting korang sudi baca..

kepada kenalan baru salam perkenalan pada u all..

Tuesday, 29 March 2011

Merisik (1)

Date/Day : 14.02.2010/Sunday
Time : 2.00 pm
Venue : 129 Jln Pantai, Bakar Batu, JB



           Nie lah wajah 2 org paling terpenting dalam hidup aku..
           Mak & Abah aku..
           Time nie aku duduk kat dapur je..malu2 kucing!!


               yang 3 org jejaka,
               kiri kanan adik2 aku..orang kuat aku tuu..
               yang tengah2 control macho anak buah aku..
               sape ade bkenan sila isi borang!!



Sedara - mara aku..
thks u all!!

 aah..tengok orang yang bakal dirisik pon turun padang...
 jangan main2 nie..hehehe


             hanee haneesa 
nie anak buah aku..dia pon kuat tolong gak..
kuat tolong tgk astro cite 'cartoon'
kalau xdapt..
habis suara tarzan dia bergema...
ahhhh...TIDAK!!

No comments:

Total Pageviews